استایل بهاری در ایرانیان استایل

بهترین استایل های بهاری

با جدیدترین و ترندترین استایل‌های بهاری ۱۴۰۲ همراه ما باشید!
با شروع فصل بهار بیشتر مردم به دنبال خرید لباس‌هایی جدید و در عین حال کاربردی برای داشتن یک استایل خاص هستند. به هنگام خرید لباس‌های بهاری توجه به جنس پارچه، طرح‌ها و پترن‌های خاص، استفاده از رنگ‌های نود و پاستیلی، انتخاب کیف و کفش مناسب و همچنین عینک و اکسسوری ضروری است و استفاده از همه این آیتم‌ها در کنار هم می‌تواند یک استایل جذاب و منحصر به فرد به شما بدهد. تاپ‌‌ها و تیشرت‌های بیسیک با کفش‌های پشت باز به همراه بلیزرهای لینن و کتان، کت‌ها و ترنچ کت‌های بهاری و اسنیکرهای سفید از جمله آیتم‌هایی هستند که امسال بسیار ترند شده‌اند که در ادامه به معرفی ایده‌هایی برای استایل کردن آن‌ها با یکدیگر می‌پردازیم.

آیتم‌های ترند بهاری برای داشتن استایلی جذاب

با شروع فصل بهار، لباس‌های ضخیم و پشمی زمستانی جای خود را به لباس‌های جذاب و رنگارنگ بهاری می‌دهند. فصل بهار مانند سایر فصل‌های سال، استایل مخصوص خود را می‌طلبد و پر از آیتم‌های شیک و جذاب است که با ست کردن آن‌ها با یکدیگر می‌توانید استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید. برای اینکه یک استایل شیک بهاری داشته باشید، می‌توانید از آیتم‌های ترند امسال در کنار یکدیگر برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

۱. استفاده از طرح‌های گلدار و رنگ‌های پاستل و نود

وقت آن است که لباس‌های رنگ‌ تیره پاییز و زمستانی خود را کنار بگذارید! یکی از بهترین ایده‌ها برای داشتن یک استایل منحصر به فرد در بهار، استفاده از رنگ‌ها و پارچه‌هایی متناسب با فصل است. بهار زمانی است که طبیعت شکوفا می‌شود، بنابراین به دنبال لباس‌هایی باشید که با رنگ‌های موجود در طبیعت هارمونی خاصی داشته باشند. علاوه بر این، استفاده از پارچه‌های سبک مانند کتان یا لینین می‌تواند بر جذابیت استایل شما بیفزاید.

طرح گلدار در استایل بهاری- ایرانیان استایل

۲. استفاده از طرح‌های سنتی و لباس‌های سوزندوزی شده

یکی از آیتم‌های ترند بهار امسال، استفاده از پارچه‌های طرحدار و سوزندوزی شده است که فرهنگ و هنر ایرانی را به رخ می‌کشد و جلوه زیبایی به استایل شما می‌دهد. کت‌های سوزندوزی شده با رنگ‌های شاد و شلوارهای گشاد و ترکیب آن با کفش‌های پاشنه کوتاه و یا صندل‌های تخت و پاشنه‌دار، یک استایل جذاب بهاری به شما می‌دهد!

۳. کت و شلوارهای اور سایر

کت و شلوارهای اور سایر در رنگ‌های خنثی و یا تیره، در دو سال اخیر بسیار ترند شده است و امسال نیز جزو محبوب‌ترین آیتم‌های استایل بهاری بوده است. استفاده از کت و شلوارهای ست با رنگ‌های روشن همراه با صندل، لوفر و یا حتی اسنیکر برای هر سنی بسیار مناسب است و از جمله شیک‌ترین استایل‌های بهاری محسوب می‌شود.

۴. ترنچ کت‌های نازک و بهاری

از آنجایی که آب و هوای فصل بهار خاص و متغیر است، بهتر است برای روزهای سرد و بارانی بهاری نیز استایل ترند خود را داشته باشید! ترنچ‌ کت‌های کتان در اندازه‌های مختلف، همراه با تیشرت‌های بیسیک و یا پیراهن‌های ساده و تک رنگ و انتخاب لوفر و یا اسنیکر به عنوان کفش، می‌تواند یک استایل جذاب بهاری به شما هدیه دهد. رنگ خاکی یک انتخاب محبوب برای ترنچ کت‌های بهاری است، اما می‌توانید رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای یا نود را نیز امتحان کنید. برای داشتن ظاهری راحت و شیک، می‌توانید از یک کت کلاسیک استفاده کنید. اگر می‌خواهید فقط چند آیتم ضروری را خریداری کنید، یک کت کلاسیک با رنگ روشن می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین برای تکمیل استایل خود از اکسسوری‌ها نیز غافل نشوید!

۵. بلیزرهای لینن و کتان

یکی دیگر از آیتم‌هایی که اخیراً بسیار ترند شده است، بلیزرهای لینن و کتان است که اغلب با شلوارهای گشاد ساده و یا پترن دار استایل می‌شود. کت‌های لینن و کتان برای استایل‌های رسمی و یا کژوال بهاری یک انتخاب عالی هستند و ست کردن آن‌ها با اسنیکرهای رنگی و اکسسورهای متنوع، پیشنهاد می‌شود.

۶. استفاده از پیراهن‌های گشاد و اورسایز

پیراهن‌های مردانه و گشاد در رنگ‌های روشن و نود به همراه شلوارهای جین مام یا استریت و اسنیکر، یک استایل جذاب به شما می‌دهد که برای کار، تفریح و یا گشت و گذار در خیابان بی‌نظیر است.

پیراهن گشاد و اورسایز در استایل بهاری

۷. شلوار و کت جین

آیتم‌های جین جزو اصلی‌ترین ترندهای بهار امسال هستند که هیچوقت از مد نمی‌افتند. استفاده از کت‌های جین کراپ و یا بلند به همراه شلوارهای جین گشاد و شومیزهای تک رنگ و تیشرت‌های ساده و البته اسنیکرهای تک رنگ، تاثیر قابل توجهی در استایل شما خواهد داشت.

۸. اسنیکرها و کفش‌های کتانی

استفاده از کفش‌های کتانی در استایل، یک سبک محبوب بهاری است که با هر لباس به راحتی ست می‌شود. کفش‌های کتانی سفید یکی از آیتم‌های اصلی این فصل هستند، که می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای جین، شلوارهای دمپا گشاد و مانتوهای عروسکی و چیندار نیز ست کنید.

۹. اکسسوری‌های رنگارنگ

اکسسوری‌ها جزء جدا نشدنی هر استایل هستند، اما با این حال بیشتر افراد به آن توجهی ندارند. اکسسوری‌ها در واقع تکمیل کننده استایل شما هستند و ظاهری جذاب به شما می‌دهند. برای فصل بهار، بهتر است از اکسسورهایی با رنگ روشن استفاده کنید تا تداعی کننده این فصل باشد. اگر استایل شما غیررسمی و کژوال است، بهتر است از دستبندها و گردنبندهای چند رج و یا انگشترهای رنگی استفاده کنید.

۱۰. استفاده از لباس‌هایی با پترن راه راه

پترن‌های راه راه سفید، مشکی، سرمه‌ای و کرم جزو ترندهای بهاری امسال هستند که انتخابی بسیار جذاب برای استایل‌های دخترانه محسوب می‌شوند. استفاده از جلیقه، شلوار و کت‌های راه راه به همراه کفش‌های کانورس و یا اسنیکرهای سفید می‌تواند ظاهری جذاب و در عین حال منحصر به فرد در شما ایجاد کند.

۱۱. استفاده از کیف و کفش ست با رنگ روشن

از دیگر آیتم‌هایی که در داشتن یک استایل بهاری جذاب به شما کمک می‌کند، استفاده از کیف و کفش متناسب با استایل است. استفاده از کیف و کفش‌های ست با رنگ نود در هماهنگی استایل شما تایثر قابل توجهی دارد و بسیار پیشنهاد می‌شود.

۱۲. استفاده از صندل‌های تخت یا پاشنه دار

استفاده از صندل‌ها برای استایل‌های بهاری، یک انتخاب جذاب و بی‌نظیر است. صندل‌های رنگ نود و یا تیره به همراه کت و شلوارهای بهاری اور سایز و مینی بگ‌ها و البته اکسسوری، ظاهری شیک و جذاب به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید استایل کژوال‌تری داشته باشید، می‌توانید صندل‌های تخت را با شلوار جین‌های بگ و مام و اور شرت‌های بهاره ست کنید.

۱۳. استفاده از عینک آفتابی

استفاده از عینک آفتابی در هر استایلی می‌تواند به جذابیت بیشتر ظاهر شما بیفزاید. از آنجایی که بهار هوای گرم‌تری را به ارمغان می‌آورد، احتمالاً زمان بیشتری را در خارج از منزل سپری خواهید کرد. بنابراین مطمئن شوید که از عینک آفتابی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر UV استفاده می‌کنید. عینک‌های آفتابی با فریم‌های رنگارنگ معمولاً یکی از آیتم‌های ضروری برای استایل‌های بهاری هستند که می‌توانید از آن‌ها متناسب با فرم صورت خود استفاده کنید. عینک‌های آفتابی با اندازه فریم بزرگتر، از آیتم‌های ترند امسال هستند که فرم صورت شما را شیکتر نشان می‌دهد.

۱۴. پیراهن‌های گشاد و بلند

استفاده از پیراهن‌های گشاد و بلند همراه با کت جین و صندل‌های تخت یک انتخاب عالی برای روزهای گرم بهاری هستند که ظاهر شما را بسیار منحصر به فرد می‌کند.

۱۵. استفاده از مینی بگ‌ها

مینی بگ‌ها، کیف‌‌هایی با اندازه بسیار کوچک هستند که بهار امسال نیز جزو آیتم‌های ترند هستند و ست کردن آن‌ها با لباس‌های جین و یا کت و شلوارهای کتان و لینن می‌تواند ایده‌آل باشد.

دیدگاه پایانی

در این راهنما به معرفی آیتم‌های ترند بهار ۱۴۰۲ پرداختیم که خرید هر یک از این آیتم‌ها می‌تواند به شما در داشتن استایلی خاص و جذاب کمک کند. خرید همه این موارد برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست، از این رو بهتر است به هنگام خرید لباس‌های بهاری، رنگ‌های نود و تیره را انتخاب کنید تا بتوانید از آن‌ها هم برای استایل‌های رسمی و هم کژوال استفاده کنید. همچنین بهتر است به هنگام خرید، لباسی را انتخاب کنید که برای سایز و سن شما مناسب باشد و رنگ آن با رنگ پوست شما متناسب باشد. در واقع آشنا شدن با آیتم‌های ترند و استایل‌های بهاری و رعایت اصول خرید و توجه به جزئیات، به شما کمک خواهد کرد که استایلی ترند و در عین حال جذاب و شیک داشته باشید.
پست قبلی

شخصیت شناسی بر اساس نحوه لباس پوشیدن

پست بعدی

چگونه عمر لباس هایمان را با شست و شوی مناسب افزایش دهیم؟

افزایش عمر لباس ها- ایرانیان استایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که به دنبال آن هستید شروع به تایپ کنید.
سبد خرید